top of page

Talk-A-Bot

Chatbot kulisszatitkok

Dátum

2024. május 6.

Időtartam

09:00-13:00

Férőhelyek

10 fő

Tudományterület

IT

A fogadóhely bemutatása

A Talk-A-Bot Zrt. magyar tech start-up-ként indult, de mára már 4 országban is jelen van CHEQ nevű termékével. Ez, a többségében fizikai munkavállalókat foglalkoztató cégek számára nyújt AI támogatott chatbot alapú belső kommunikációs megoldást, amely által megoldható a munkavállalók digitális összehangolása, és így a termelékenység növelhetővé válik. Emellett pedig olyan ügyfélszolgálati chatbotokat is készít, mint amilyet a Burger King oldalán találsz.

Az immár nemzetközi csapat minden tagja hisz abban, hogy chatbotjainkkal szebbé tehetjük a mindennapokat. Legyen szó akár a hatékonyabb és könnyebb munkavégzésről, vagy a keresett információk gyorsabb megtalálásáról. Az AI támogatott chatbotjaink a vállalatok stratégiai céljait szem előtt tartva segítenek az üzleti siker elérésében.

A programról

8:45-9:00 Érkezés

9:00-9:30 Egy chatbot cég marketing tevékenységei

Egy rövid iroda-épület körbevezetést követően arról fogunk beszélni, hogy milyen marketing tevékenységeket folytat egy chatbotokkal foglalkozó tech cég. Milyen marketing feladatokat végzünk el házon belül, és melyeket szervezünk ki marketing ügynökségeknek vagy egyéb partnereknek.

9:30-10:00 Chatbot design és arculattervezés

A beszélgetés során kiderül, hogy milyen feladatai vannak egy grafikusnak. Hogyan támogatja a chatbotok készítését és átadását az ügyfelek számára? Hogyan támogatja a marketing és a sales csapat tevékenységét, illetve mindezekhez milyen szoftverismeretekre van szüksége?

10:00-10:30 Bevezetés a robottanítás rejtelmeibe a Burger King chatbot mesterével

Hogyan láss hozzá egy ügyfélszolgálati chatbot tanításához ahhoz, hogy az a cég stílusában és hangnemében tudjon válaszolni? Milyen folyamatok és kérdések mentén kell létrehozni egy tudásbázist, amiből a chatbot az üzleti céloknak megfelelő válaszokat meríti?

10:30-11:00 Az ügyfélszolgálati chatbot account manager feladatai

Mi a szerepe és a feladat az ügyfél kapcsolattartónak? Hogyan segít kommunikációs hidat teremteni a chatbotot megrendelő vállalati ügyfél és a fejlesztők között? Milyen ismeretekre és készségekre van szüksége ahhoz, hogy elláthassa feladatait?

11:00-11:30 A chatbot értékesítés titka

A beszélgetés során megtudhatod, hogyan is zajlik egy-egy chatbot értékesítése legyen szó akár ügyfélszolgálati vagy vállalati belső kommunikációs chatbotról. Milyen készségekre van szükség? Fontos-e ismerni a termék működésének technikai hátterét is?

11:30-12:00 A CHEQ ügyfélsiker menedzser kihívásai

Hogyan járul hozzá az ügyfélsiker menedzser ahhoz, hogy a megrendelt vállalati belső kommunikációs chatbot alkalmazással az ügyfél és a felhasználói is elégedettek legyenek? Egyáltalán miben különbözik ez az ügyfélszolgálati chatbottól?

12:00-12:30 A chatbot fejlesztés kulisszatitkai

Milyen IT ismeretekre van szükség ahhoz, hogy egy chatbot fejlesztő vállalatnál tudj elhelyezkedni. Milyen feladatokkal és technikai problémákkal szembesülhetsz a chatbotfejlesztés során?

12:30- 13:00 Q&A, levezető beszélgetés és hivatalos programzárás

A programok mindegyike kötetlen, barátias beszélgetésen alapszik, és minden résztvevő diákot arra ösztönzünk, hogy bátran kérdezzen. Szeretnénk, ha mindenki azokra a kérdésekre kapna választ, amelyek valóban érdeklik, és amelyek segítik pályaválasztási döntését.

Hová kell menned pontosan?

1051 Budapest Nádor utca 15. Hungary, CEU épület, érkezéskor hívjátok Reikli Máriát.

Mit vigyél magaddal?

Semmit nem szükséges hoznod.

Hánytól-hányig tart a program?

09:00-13:00-ig. Gyülekező: 08:45

Ki fog fogadni?

Reikli Mária

Nézd meg itt a weboldalát!

Fontos információk

bottom of page